. .

The page is printed

Kokybė

DB Schenker kokybės politika

Dirbame pagal tarptautinius sertifikatus. Esame tarp kokybės rodiklių lyderių Europoje.

Kokybė

Kokybė sudaro svarbią DB Schenker grupės verslo politikos dalį. UAB “Schenker” įdiegė Kokybės valdymo sistemą, kurios tikslas – klientų poreikių patenkinimas ir prisiimtų įsipareigojimų įvykdymo užtikrinimas. Siekiant patenkinti klientų reikalavimus, nuolat tobulinami kasdien atliekamų operacijų procesai, plėtojama nuolatiniu mokymuisi ir tobulėjimu pagrįsta veikla. Įmonės kokybės politika atspindi pagrindinį kompanijos siekį - “Būti geriausiems”.

Kokybės tikslai

Neužtenka apibrėžti mūsų kokybės politiką. Siekiame, kad visi UAB "Schenker" darbuotojai žinotų apie užsibrėžtus įmonės tikslus. Tik tokiu būdu įmanoma suderinti pasirinktus veiklos metodus bei elgseną ir juos nukreipti reikiama linkme.

Pagrindiniai mūsų tikslų įgyvendinimo principai:

  • organizuotas darbas visose grandyse;
  • rūpestingas kliento poreikių įvertinimas;
  • nuolat keliama darbuotojų kvalifikacija;
  • ugdoma asmeninė darbuotojų atsakomybė už darbo rezultatus;
  • glaudus bendradarbiavimas su partneriais.

Valdymo procesas

Kokybės valdymo sistema užtikrina bendrovės kokybės politikos įgyvendinimą. Kokybės valdymo sistemą sudaro skirtingi, bet tarpusavyje susiję valdymo procesai, reikalaujantys įvairių rūšių išteklių, tarp jų – ir žmogiškųjų. Mes žinom – klientų reikalavimus vykdo darbuotojai, o kokybės valdymo sistema tik sudaro tam pagrindą.

ISO 9001:2008 sertifikatas

2002 m. balandžio 8 d. UAB “Schenker” buvo išduotas sertifikatas, liudijantis, kad įmonėje įdiegta Kokybės valdymo sistema atitinka ISO 9001:2008 standarto reikalavimus. Sertifikuotos sritys - krovinių ekspedijavimas kelių, oro, jūrų transportu bei sandėliavimas ir logistikos sprendimai. Tai užtikrina įmonės įsipareigojimus teikti kokybiškas paslaugas mūsų klientams ir nuolat tobulėti.

Paskutinis aktyvavimas.: 16.05.2014

Į puslapio pradžią

  • Schenker paslaugos